m همراه زندگی از نظر شما چه خصوصیاتی داره؟

یک همراه زندگی از نگاه شما چه ویژگی داره؟

چندوقت پیش یک خواستگار اومد که باعث دعوای شدید من توی خونه شد، وقتی مسیله مطرح شد خیلی از همه نظر فریبنده بود. قدبلند،شغل خوب و خانواده خوب  و یک تفاوت سنی درست . چیزی که این چندوقته نبوده و اکثرا کوچکترن و من باخیال راحت و بدون دعوا حواله آبجی کوچیکه میکنم،اما اینمورد خاص نشد !!!

اولین بار سر میرشام مطرح شد و نه قا طع من و در نهایت حرصم دراومد و اشکمم چکید و با عصبانیت گفتم من نمیخوام ،دست از سرم بردارین و ....

دلیلمم میگم هرچندشاید لوس،غیرواقعی و فانتزی باشه و با واقعیت زندگی امروز نخونه.

من نمیخوام ازدواج کنم ،چون مرد همراه اطرافم ندیدم. مرد همراه بعنی  بفهمه همسر بیمارش توجه اون را میخواد و وظیفشه دنبالش بره و نگه با مادر و خواهرت برو. تعمیرکار میاد نگه زنگ بزن برادرت بیاد و من کار دارم . یه ماه بعد ار آخرین دکتر رفتن همسرش یادش نیاد اون مریضه و هرارتا مثال مشابهش .حتی زنی را دیدم که اشک میریخت که همسرش حاضر نیست هزینه درمانش را پرداخت کنه و هربار با قرض از این و اون و بدبختی  پول جور میکنه و بدهکار خیلی هاست .

مامان میگن شاید خوش شانس بودی و مرد درستی همسفرت شد،اما من به شانس اعتقادی ندارم کلا ،از اونجا که خودمم عرضه یافتنش را ندارم .پس عطاش را به لقاش میبخشم. به نظر شما همراه زندگی باید چطوری باشه؟




نظرات 2 + ارسال نظر
بنده خدا دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 11:38

حالا اون گزینه رو هم یک مطالعه ای میکردید شاید آدم خوبی بوده

بنده خدا کی میشه؟!!
نیازی به مطالعه نداشتم , هدفهای مهمتری دارم تو زندگیم

engineer یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 21:00

سلام
خب شما همه ابن درخواستها رو موقع خواستگاری داشتی و از خواستگار پرسیدی؟
خیلی از مسائل رو تا زیر یه سقف نری متوجه نمیش هیچ کس به طور مطلق خوب نیست خوبی و یدی نسبی ممکنه همسر من یه خوبی رو در کنار بدی داشته باشه اینجورز بخوای فکر کنی باید کلا دور ازدواج رو خط بکشی
به نظرم یه سری خواسته ها رو در اولویت قرار بده و درجه بندی کن بقیه موارد خواه ناخواه تو زندگی خل شدنیه

سلام مارکوپلو جون
باید دراینمورد یک بحث جدی بکنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.