نسیان

نمیدونم چرا دیروز مطلقا رمز وبلاگمو یادم نمیومداصلا اینطور فراموشی بی سابقه بود. من کلا دوتا ایمیل بیشتر ندارم یک جیمیل دارم که کاری هست و یک ایمیل یاهو که متعلق به شونصدسال قبله، اونوقتی که مسنجر وجود داشت،  از اونزمان دارمش که حتی ایدی و رمزشم فراموش کرده بودم و چون فکر میکردم، با اون این وبلاگ را ساختم تو قسمت فراموشی بلاگ اسکای با بدبختی بخاطر آوردم و زدم، ولی زهی خیال باطل اون نبود، ایمیل کاریم هم نبود و خلاصش با آخرین سعی و توان یک چیزی به ذهنم اومد زدم که دست برقضا درست شدو رمزم همون بود. چون نیت کرده بودم اگر بازم غلط بود یک وبلاگ جدید بسازمکاری که دوستان قدیمی من میدونن بسی بسیار درآن تبحر دارم خلاصش اگر چنین اتفاقی افتاد و باز فراموشی گرفتم میتونید من را از وبلاگ طیبه جونم یا خاتون عزیزم پیدا کنید، بالاخره انسانه و نسیان

نظرات 2 + ارسال نظر
khatoon دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 08:01 http://khaterat-engineer.blogsky.com/

من تمام قد در خدمت دوستان عزیز هستم و این فراموشی ننه ققنوسیان رو صد در صد پشتیبانی میکنم

فدااااات مادر

طیبه پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 00:32 http://almasezendegi.mihanblog

جااااان
اسم منو آورد
منظورش من بودما

بلی شما بودید عشق جذابمان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.