وقتی قبح چیزی بریزه، چی میشه؟

من نمیدونم چند تا فروشگاه زنجیره ای تو شهر شما هست. اما اولین فروشگاه زنجیره بزرگی که دیدم تو عمرم اسمش فروشگاه جانبازان بود، تا قبل از اون بقالی های قدیم و سوپری های جدید محل خرید ما بود. تا مدتی شد اون فروشگاه و بعد باگسترش فروشگاهها بقیشون محل خرید شدند. 

اما من از اون فروشگاه متنفر بودم و همچنان خرید از بقالی را ترجیح میدادم  دلیلشم میگم، یکدوره باید خریدهات را حساب میکردی و میریختی تو یک سبد و باز تو قسمت های زنونه، مردونه میرفتی تا علاوه بر چک کردن دونه به دونه خریدات که یکوقتی چیزی زیرابی بلند نکرده باشی، دم درهم از سرتا پات را میگشتن که خدایی نکرده چیزی را تو لباست و یا بین موهات پنهان نکرده باشی!!!

همین باعث شد تا امروز از اون فروشگاه متنفرم، گرچه تو سالهای اخیر و با گسترشفروشگاههااز زشتی رفتارشون کم کردن،. اماهنوزهم حتی آخرین گزینه انتخابی من این فروشگاهه.

امروز به دنبال عزیزی رفتم اونجا اومدم یک بسته چیبس بردارم که گفتم بزار تفاوت قیمت را چک کنم، اینهمه همه میگن اینجا ارزونتره و... روی بسته چیبس نوشته بود 3000 تومن و قیمتی که فروشگاه زده بود روی قفسه 3200 تومن بود!!!هی نگاه کردم و گفتم من چشمم خوب نمیبینه، ولی درآخر با پرسش از بغل دستیم دیدم نه درست دیدم!البته بعد فضاحت فروشگاه شهر.وند دیدن اینجور چیزها به نظرم دیگه عادی میشه و قبحش مثل قبح حلیم ها و کباب و... میریزه. شما چی فکرمیکنید؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
khatoon دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 08:06 http://khaterat-engineer.blogsky.com/

ولی من از فروشگاه جانبازان زیادخرید میکردم چون نزدیک محل کارم بود و هر وقت فرصت میکردم یه سر بهش میزدم
اوایل از فروشگاه رفاه خرید میکردم بعد که دیدم جانبازان نزدیک تره و قیمتاش هم مناسب تره اومدم اینجا الان چندسالی میشه که دیگه نرفتم و تمام خریدام رو از کوثر میکنم یا از کوروش
راستی اون سالی که رفتم حج تمتع هیچی نخریدم قبل از اینکه برم حج تمام سوغاتی های مدنظرم رو از همین فروشگاه جانبازان خریدم و گذاشتم تو خونه

اصا به ننت نرفتی دخترم

طیبه دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 15:09 http://almasezendegi.mihanblog

سلام ققنوس جونم
منم از فروشگاه های جانبازان شهرمون متنفرم و قدیما اداره مون سالی یه بار حواله یا بن فروشگاه جانبازان می داد ناچار می شدیم بریم از اونجا خرید کنیم
اما ققنوس جونم فک کنم اولین فروشگاه بزرگ شهر ما جانبازان نبود ،فروشگاه رفاه میدون سعیدی بود که خیلی هم مرتب و شیک بود به زمان خودش
یعنی من تا زمانی که اداره مون بن فروشگاه جانبازان نداده بود اصلا فروشگاه جانبازان رو نمی شناختم.خداروشکر دیگه چندساله اداره مون کلا گدابدبخت شده بن هیچ جایی رو نمیده و راحت شدیم

آخ آره عزیزم فک کنم رفاه بود که جزو شیکها بودنه که به ما دور بود، خیلی اونجا نرفته بودم، جانبازان بما نزدیکتر بود که اونم دوبار رفتم و بخاطر تنفرم از برخوردهاشون دیگه پامو اونجا نزاشتم
الان کدوم اداره گدا نیس عجقن؟

انسان شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 22:39 http://1398siyah.blogsky.com

تو جانباز بودی
حتمی روان اعصاب

چرت و پرت گفتن سیری چند؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.