با یک چشم براتون تایپیدم:))

از قبل از عید ازش خبر نداشتم، باز زده بود تو فاز فکرهای آزار دهنده که میدونه اینقدر عصبانیم میکنه که میتونه در حد یک قاتل من را ببره،شانس آورد نزدیکم نبود وگرنه دونه دونه موهاش را میکندم.، بهم گفت چشمات خیلی قشنگه ، حرف زدیم اشکم را اینقدر درآورد که از ترس اینکه مامان بفهمن گریه کردم  ، از خیر خوردن شام گذشتم وخودمو به خواب زدم. فرداش هی ایستادم جلو آینه و چشمهام را نگاه کردم که ببینم قشنگ هستن یا نه؟آخه فقط یک نفر دیگه بهم گفته بود چشم قشنگم، اونم معلم ریاضی دبیرستانم بود که بهم گفته بود چشمات خیلی خوشگله میدونستی؟! از نظر خودم معمولین:)) 

خلاصه همه جلو ایستادنها شد عصری که همه دور هم داشتیم چایی میخوردیم و من حرف میزدم و انگشتام نزدیک چشمم داشتم علامت شمردن پول را درمیاوردم که خواهرم اومد بزنه رو دستم که دستمو بیا ه پایین ، همون ضربه باعث  شد که ناخنم محکم بخوره توی چشمم . اینقدر درد داشتم که تا نیم ساعت چشمم باز نمیشد و فقط اشک از چشمم میومد.در نهایت که بازش کردم ، یکمرتبه درد کلافم میکرد. آبجی کوچیکه مجبورم کرد بریم دکتر ، دکتر اول عادی نگاهم میکرد که از یک چشم قرمز عین شلنگ آب میاد و وقتی بهش گفتم چی شده هول شده گفت بشین پشت دستگاه ، قطره ریخت و اشک من شدیدتر شد ، حالا دستمال را نمیداد خودم پاک کنم چشمم را که ، هی با دستمال خودش محکم میکشید رو چشمم و اشکمو پاک میکرد:))) آخرشم گفت باید بسته بمومه چون زخم شده و مثل زخم رو بند انگشت هست که تکون ندی زود خوب میشه ولی با هربار پلک زدنت این زخم سرباز میکنه و در د می کشی و دیر خوب میشه . خوب من به دکتر بیماریم و مشکل جدیدی که پیدا کردم که دکترگفت انعقاد خونت مشکل داره  را نگفتم ، از دیروز همه میگن چرا نگفتی ، لازم بوده بگی و...

من هنوزم دارم فکر میکنم چشمام قشنگن؟!

چقدر تایپ با یک چشم سخته ها:(((

نظرات 4 + ارسال نظر
Sepanta یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 20:19

جانم ؛ خدا رو شکر ؛ بیشتر مراقب باش

رو چشم

Sepanta سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 02:39

بهتر شدی صابخونه ؟

آره خدا را شکر

Sepanta سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 01:56

ع ایشالا زودتر خوب شه چشمت ؛ خیلی مراقبت کن ازش

مرسی ، چشم دوست جان

chogol دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 11:27 http://www.chogol.blogsky.com

نکته چشماتو چشم کرده؟

نه دلش خیلی مهربونه ، چشم کردن بلد نیس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.