وقتی دکتر چیز میزند:\

طبق عادت دستم را بردم جلو دکتر یک فشار بگیره و یک سرم الکی بنویسه , ولی دکتر در راستای ضایع کردن من گوشیش را برداشت , ضربان من را با نفس عمیق چک کرد و درنهایت گوشیش را گذاشت رو پیشونی من و گفت نفس عمیق بکش !!! فکر کنم خانم  آقای دکتر صبح چیز خورش کرده بود , بعد چیز میزد:))

نظرات 2 + ارسال نظر
Sepanta2010@gmail.com چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 01:40

پزشک یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 21:46

دوست من گوشی گذاشتن روی پیشانی کاملا علمی است کار پزشک شما درست بوده . اطلاعات شما ناقص است

چیزی تحت عنوان سرم الکی وجود ندارد . پزشک شما قصد ضایع کردن شما را ندارد . بهبود بیمار آرزوی هر پزشکی است چرا نباید بخواهد شما بهتر شوید ؟

سلام و مرسی که توجه نشون دادید به مطلب , هرچند کاش آدرسی هم باقی میزاشتید.
خوب شما که فرمودین منبع علمی داره , یکم توضیح میدادین راه دوری نمیرفتهاا؟

من نمیدونم شما درمانگاه کار کردید یا نع ؟!ولی اعتراف صریح یکی از پزشکان همون درمانگاه که از همکاران و دوستان خواهرمه که بخاطر دریافت سیزده هزارتومن حق زدن سرم و دستور صریح رییس درمانگاه دکترها باید تا حد امکان یک سرم را بنویسند برای بیمار . حتی قبلا همین درمانگاه توصیفی که عرض کردم , موردهای زیادی داشت و داره.و آخرین نکته برای من سواله از کجای من این نتیجه را گرفتید که دکتر نمیخواد من سلامتم را بدست بیارم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.