نداریم , نگرد , عنوان را گفتما

موهام را پسرونه پسرونه زدم , هی عمه جانم نگاه میکنن و لبخند میزنن و میگن وقتی یکهویی میای فکر میکنم یک آقا پسر اومده , بعد خوب نگاه میکنم , میبینم تویی:))

........................

دقت کردین تیشرتهای مردونه لامصب چقدر جنسشون بهتر از تیشرت های زنونس !! اصا قابل قیاس نیس جنسش

در همین راستا , یک تیشرت فروشی مردونس که همیشه آخر پاییز که یکم هوا سرد میشه اینجا تا حراجی میزنه , من وسط مغازشم و دارم هرچی رنگ صورتی  و آبیه برای خودم میخرم :خنده: 

چند روز پیشا با خواهرم رفتیم  , من حلو فروشنده سوتی دادم و یک تیشرت صورتی خوش رنگ داشت ,بخواهرم گفتم اون را ببین , به نظرت به من میخوره سایزش؟! خواهرم گفت سه تا خریدی بسه بیا بریم, گفتم نه اونم هم رنگش را دوس دارم و هم جنسش خوبه, بزار بخرم و این صحبتها درحالی بود که تو مغازه فقط ما بودیم و آقای فروشنده با چشمهای گرد که باورش نمیشد , من دارم برای خودم میخرم , نه کسی دیگه:)))))

من حتی توی زمستونم تیشرت میپوشم , چون اصولا با آستین لباس مشکل دارم:خنده: فکر نکنید خونمون خیلی گرمه ها , نه ما خونمون با سیبری تو زمستون یکیه, چون آقای بنا دقیقا سیمان را ریختن تو کانال لوله بخاری و بسته ,برای همین بخاری نمیتونیم بزاریم . یک اتاقمون میشد گذاشت که همسایه کوچه پشتی در ضمن ساخت زدن اونم سوراخ کردن و ما هرچی رفتیم شکایت رخ نشون ندادن و ...

در نتیجه بخاری کلا نمیتونیم بزاریم , یک شوفاژ برقی خریدیم گذاشتیم که شب دوم کل برقا رفت و معلوم شد بارش را نمیکشه ,همین دیگه زمستون مساویه با سیبری کی بودی خونمون:خنده:ولی من چون آستینلباس را نمیتونم تحمل کنم , با تیشرت میچرخم و تقریبا کل زمستونم مریضم :خنده:

نظرات 3 + ارسال نظر
Sepanta2010@gmail.com جمعه 12 آبان 1396 ساعت 02:04

Sepanta سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 02:05

خوب ساده و راحتن خیلی خوبن دیگه

زیادی ساده و راحتن:میخره:

Sepanta2010@gmail.com پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 21:21

خیلیم خوبه تی شرتای پسرونه خوب میکنی از اینا میخری آرایشگاهم رفتی ؛ مبارک باشه

خداییش خیلی خوبه , ولی چرا؟
میسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.