بقیه روند دکتر رفتن ها :/

رفتم یک دکتر جدید باز هم برای مشاوره عدم عمل :خنده:

این دکتر که بالای هشتاد سال سن داره , به قولی از این نوع جراح ها معروفه ! اسمش را کافیه هرکجا ببرید تا بهتون بگن شما این غول را تو شهرتون دارید و آواره جاهای دیگه اید !!! خلاصه که منشی دکترجان زحمت تلفن جواب دادن را هم نمیکشن و باید حضورن بری و برای چندماه بعدوقت بگیری که با یکم پارتی بازی و هماهنگی با کمک پارتی با خود آقای دکتر و زیر چشم غره های خانم منشی , میتونی برای همونروز وقت بگیری و بری پیش دکتر که بداخلاقیش شهرت جهانی داره.

دکترجان البته اگر الان دکترهای عزیز بمن حمله نمیکنن , تر..یاکی هستن که اگر اصل و جنس خوبش گیر منم میومد , والا بخدا که می کشیدم . چون باعث عمرطولانی میشه . دیدم که بهتون میگما . یکی از آشنایان خودم نزدیک ۹۰ سالشه و میکشه و از سلامت کامل بدنی برخورداره . چون درکنارش چیزهای مقوی میخوره .

یک نکته در مورد تر..یاک بگم که اگر اصلش را گیر بیارید و بعدش با پسته و بادوم و کباب خودتون را تقویت کنید , قول صد درصد میدم سالهای طولانی زنده اید و سرحال !! اگر اینهمه روی اصلش تاکید دارم , چون در تجارت جدید و برای سود بیشتر دیگه اصل نیست و سرب قاطیش میکنن که در عرض چندماه تر...یاکی محترم را راهی دیارباقی میکنه !! دیدم که میگما !! اینا همش از روی تجربس نه از سر شکم سیری . ساقی هم ساقی های قدیم , یکم مسلمونتر بودن و یک چیز درست درمون میدادن دست ملت ,   والا !!

خلاصه که شانس من دکتر دیروز کشیده بودن و بسی بسیار خوش خلق , به ناف ما دخترجانم و عزیزم بستن و ما از خوش خلقی دکتر لذت بردیم و البته نظریات ایشان کاملا وحشتناکتر از دکترهای قبلی بود و سکته کامل و ناقص را با هم بما دادن ,درجا !!

هیچی دیگه فهمیدیم راه فرار نداریم:||همین گزارشات را داشته باشید با اونهمه نکات تا بعد من بیام:))

راستی در ادامه قضبه تر...یاک ! من بوش را حس کردم , چون دندانپزشک قدیمم هم تر...یاکی بود و یکبار بعد از استعمال , کله مبارک ما دربغل ایشان بود و خفه کرد منو با بوی تر..یاک , از دید من که بوی خیلی خیلی وحشتناکی میداد:\\

نظرات 2 + ارسال نظر
Sepanta2010@gmail.com جمعه 12 آبان 1396 ساعت 01:59

مرسیییییییییی از پست آموزشی

قابلت را نداشت

Sepanta سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 02:15

ع این خودآموز ( چگونه تر...یاک خوب رو از بد تشخیص دهید ) بود ؟ کلی چیز جدید یاد گرفتما

, پست آموزشی بود خدا را شکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.