تاکسی

فکر کنم قبلا هم گفتم که از تاکسی پراید متنفرم و هرچقدرم دیرم باشه باهاش نمیرم. چون باعث لعن خودم میشه که چرا سوار شدم !! از بس که اون قسمت عقب تاکسی وحشتناکه آدم له میشه سه نفری که میشینه !! 

حالا دیروز دیر از خونه زدم بیرون و تا زدم بیرون یک نم برفی شروع شد و بنده خیلی شیک و مجلسی تا نوک انگشتای پامم یخ زده بود!! حالا هرچی تاکسی بوق و چراغ میزد همه از دم پراید !! تا یک تاکسی پژو بوق و چراغ زد , منم بدیو بدیو گرفتمش که کاش نمیگرفتم !! یک خانم جلو ,دوتا آقا عقب بودن , که ماشالا آنچنان راحت نشسته بودن که من نفس میکشیدم تق و تق تو حلق بغلی بودم !! همونجا گفتم بیام بنویسم , ترو خدا یکم جمع بشینید , والا خانم بغل دستدیتون که گناه نکرده که عرض پاهاتون را به اندازه عرض شونه باز میکنید و راحت میشینید, والا همون موقع گفتم همین ماشین اگر پراید بود احتمالا نصف من روی پای بغل دستی بود !!! همینطوری هم نشیمنگاهمون چسبیده بود و من که میلیمتری هم نمیتونستم تکون بخورم , چه برسه به سانتی متر !! یعنی تا بغلی پیاده شد انگار دنیا را بمن دادن ,اصلا جا باز شد عین چی :)) ولی خداییش درست بشینید توی تاکسی , آدم را به عذاب نندازید , والا تاکسی کش نمیاد !!یک عرض مشخصی داره , درش را هم نمیشه از جا کند و نصف بدن را بیرون از در گذاشت !! یکم دوستانه تر بشینید و امنیت بزارید برای خانمی که بغل دستتون میشینه !! والا !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.