ولن کی بودی؟!!!

من عاشق شکلات تلخم ,بعد یکوقتی یک بنده خدایی از خارجکه برام شکلات تلخ خارجکی آورد هدیه , متاسفانه یک بسته بیشتر نبود , یعنی آن را خوردم , نظرم کلا نسبت به تمام برندهای شکلات داخلی برگشت خفن ناک !! 

از آنجا که روز مقدس ولن..تابن نزدیک است و بازار خرید شکلات داغ !! خان داداش امر فرمودند که برایشان شکلات خارجی خریداری شود !! یک سایت نتی هم پیدا کردند که ارسال پستیشون بیشتر از پول خرید شکلاتش درمیومد:)) در نتیجه رفتیم پیاده روی تا برایشان شولوکات خارجکی بخریم :)) قیمتها متفاوت و نرخها سر به فلک برداشته :/ خلاصش یک مغازه هست که من از وقتی بچه بودم و یادم میاد , اون مغازه فسقلی تو اون فرعی همیشه جنسهاش برای دیار خارجکه بوده و هرگز جنس وطن نفروخته , شولوکات مورد نظر خان داداش هم آنجا پیدا شد و خریداری , ما نیز برای خود شولوکات تلخی خریده و فرمان به بازگشت دادیم که داداش کوچیکه فرمودن خرید تو تموم شد , بریم خونه , چقدر تو ظالمی آخه:))) یکعالمکی خندیدم  و فرمان دادیم که برای من کادوی ولن بخرید :)) و باقی بما خنده کردند:))

حال اینهمه نوشتم که دوستان شولوکات سهم من را خارجکی بخرید و ارسال نمایید :)) فقط شولوکاتش تلخ باشه و اگر فندقی هم باشد که دیگر بهتر از این چه بخواهم !! والا !! من نمیدونم وسط این قرتی بازیهاتون سهم منم لحاظ کنید ,زودباشید :))

نظرات 2 + ارسال نظر
Sepanta2010@gmail.com پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 02:17

ولن... تاین مبارک صابخونه

مغسییییی

Sepanta2010@gmail.com دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 02:23

ع شولوکات !!
چشووووم سهمتون لحاظ شد صابخونه میفرستم برات

دستت درد نکنه , خیر از شولوکاتات ببینی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.