لیمو ترش یا لیمو شیرین؟!!

توی خونه تنها بودم که دیدم یکی داره زنگ در را از جا میکنه , نگو آقای کنترل آب بودن , خوب نمیخواستم در را باز کنم چون تنها بودم , بعد از اف اف دیدم که پسرهای همسایه بغلی تو کوچه ایستادن و دارن ماشین میشورن , به پشتوانه بودن اونا در را باز کردم که پسرهمسایه من را با مامان اشتباه گرفت و گفت حاج خانم رفته خونه ما را ببینه الان میاد , گفتم باشه , بعد از اونجایی که کنتر آب , پشت در بود و بخاطر سرمای هوا پوشوندیم ,یادم اومد , روی کنتر را باز نکردم , پشت در دولا شدم که روی اونو باز کنم که یکمرتبه در گفت تق و درکمر اینجانب فرود اومد و از اونجا که من پشت در بودم, نتیجتا در باز نمیشد و صدای آخ من بود که بلند شد و آقاهه دایم میگفت چی شد؟!! بنده که بلند شدم , بنده خدا صدهزاربار عذرخواهی کرد و من خودم غش رفته بودم از خنده و دستمم به پهلوم :))

...............................

مامان حالشون بد بود  , گفتن یک لیوان  آب و آبلیمو برای من درست کن , منم رفتم با لیمو ترش درست کنم , بعد شک کردم که لیمو ترش بود یا شیرین؟!! بعد از اونجایی که خودم بشدت از لیمو شیرین و طعمهای ترش بدم میاد, داداش کوچیکه را صدا کردم و گفتم بیا این لیمو شیرین را من چاقو زدم , بخور .اونم عشق لیمو شیرین اومد , هی گفت این شکلش مثل لیمو ترشه ها , گفتم حرف نزن , من بو کردم ,بوی لیمو شیرین میده بخور تا تلخ نشده . آقا تا یکذرش را خورد ,صورتش جمع شد که چقدر تو فلانی , اینکه لیمو ترشه , حالا من از خنده کمرم صاف نمیشد که , ازش گرفتم و بعد از اینکه کارم را انجام دادم ,رفتم پیشش گفتم این یک آزمایش علمی بی خطر بود !! خداییش من اصا بین شما و با این رشته تحصیلی حروم شدم , من باید داروساز میشدم , یک داروساز موفق :)) 

یا وارد صنعت تجارت بشم , اشتباهم اینه که شغل اجدادی را دنبال نکردم , وگرنه بشدت موفق بودم و الان جزو نام آوران سرزمینم بودم , والا:))

نظرات 2 + ارسال نظر
Sepanta2010@gmail.com سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 02:38

Sepanta2010@gmail.com دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 01:45

ع لیمو ترش و شیرین که قشنگ مشخصن دیگه

نه بابا کجا معلومن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.