کشف حجاب چگونه بود؟

   داستان کشف حجاب ما از اونجا شروع شد که تازه اومده بودیم این خونه و مادرجان آبگوشت نذری پزیدن و کاسه ای در دستان ما که ببریم برای همساده روبرویی !!! آغا از آنجا که تابستان داغ خدا جاری بود چادری روی تیشرتی آستین کوتاه به سر کرده و با آبجی کوچیکه رفتیم خونه همساده روبرویی , تا زنگ زد , اون یکی همساده صدا کرد که کاسه را پس بده , اونم من را رها کرد و رفت . منم بعد تعارفات معمول اومدم کاسه را بدست همسایه برسونم که یکهو نمیدونم چی شد و چادرم شروع کرد به رفتن از سر مبارک :|| منم کاسه آبگوشت را وسط زمین و آسمون ول کردم و چادر را چسبیدم و آقای همسایه کاسه و سینی را در هوا گرفتن و چشمانشان اندازه یک بشقاب :)) ولی چون نمیدونستن با چه موجودی طرف هستن,خودم گفتم خدا را شکر گرفتیدا , حالا سعی میکرد نخنده و من فرار کردم :))

ٔ......................,,.

بار بعدی اقوام پدری از راه دور و نزدیک بی خبر اومدن و ما هم غذا از بیرون سفارش دادیم , و برای نینداختن سفره وفرار رفتیم غذاها را تحویل بگیریم که اینبار موقع پرداخت چادر و شال با هم رفتن و :)) خوب بود آقاهه فرز بود و غذاها را خودش تو هوا گرفتا ,آخرشم اصرار داشت برای سلامت غذا خودش بیاره داخل که من راضی نشدم :)) ولی تمام صورتش خنده بود وقتی میرفت .

......................................

مورد آخر مال همین چند روز پیش هست . از تاکسی پیاده شدم , اومدم کرایه ,اش را حساب کنم  کیفم از روی شونم سر خورد و افتاد , اومدم کیفمو بگیرم , چادرم سر خورد و افتاد , پول آقای راننده را دادم , اومدم چادرم را سر کنم که اینبار هر دو با هم افتادن , اول کیفو درست کردم ,بعد اومدم چادرمو سر کنم که بعد از سر کردن فهمیدم ته چادر یعنی اون پایینش را انداختم روی سرم ,پرحرص چادرم را درآوردم و درست سرم کردم و از اونجایی که اینطور وقتها خودم زودتر از بقیه میخندم , فقط سعی میکردم نخندم و چنین بود که مراسم کشف حجاب انجام شد, بدون حضور رضا خان جان :))

نظرات 2 + ارسال نظر
Sepanta2010@gmail.com سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 02:38

آره که دوست دارم , خیلیم عالیه مرسیییییی

Sepanta2010@gmail.com دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 01:42

ع شما نذری آبگوشت میدید ؟ بی زحمت آدرس بفرست بیام اطرافتون خونه بخرم

جدا دوس داری؟من غیر داداش کوچیکم , تا الان مرد آبگوشت خور ندیدم , بار بعد خبر میدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.