کله صبح ما !!

صبح رفتم آزمایشگاه , آزمایش که دادم .درحال غش اومدم بیرون و برگشتم خونه و قبل از دوساعت باز زدم بیرون تا برم سونوگرافی , بعد چون توی سرویس بهداشتی  آزمایشگاه نجس بازی شده بود , کلهم سرصبح لباسها را به ماشین لباسشویی سپرده بودم . شلوار لی دیگه نداشتم , یک شلوار پارچه ای مشکی , یک مانتو طوسی روشن  و یک شال سبز . یک تیپ مکش مرگ مایی زدم که هیچکسی تا حالا نزده :|| بعد گفتم هیچکی منو نمیبینه , میخوام برم سونوگرافی راحت باشم , زودتر رفتم که برم سونو وقت بگیرم  و بعد باز برم آزمایشکاه !!

 بماند که تو سونو تا نوبتم بشه یک نیم دوجین آشنا دیدم و با اون تیپ مکش مرگ ما حسابی آبرو ریزی شد , تازه رفتم آزمایشگاه بدتر شد :/ چون خانمهای توی اتاق نمونه گیری که اومده بودن خون بدن ,  همه همکارهای مامان بودن و یک چیزی نزدیک ده نفر !!! یعنی فک کنم آبروم در سطح استان رفت :|| تازه من که میگم اگر تیپ شیک میزدم , مثل صبح بک دونه آشنا هم محض رضای خدا من را نمیدید  , قشنگ عین صبح !! فقط همه منتظر بودن , من با تیپ مکش مرگ ما برم تا ببینن 

تازه هنوز ساعت سونو رفتنم نشده و تا نوبتم بشه , من پروسه هی آب بخور , ولی دستشوییت نگیره را باید اجرا کنم و تبدیل بشم به بشکه متحرک !! خدا آخرش را بخیر کنه :\

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.