چپ یا راست؟!!

شغل من یکجوریه که خودم چپ و راست را به دیگران آموزش میدم , بعد تو آموزش بشدت سختگیرم و حسابی یادنگیرن عصبانی میشم , تازه ترش اینه که باهزارتا ترفند بالاخره میخ آموزشم را کاملامحکم میکنم . امااااااا

نوبت بخودم میرسه همیشه قاتی میکنم :)) نمونه اش معلم آموزش رانندگیم از دست من پیر شد , ولی تا آخرین جلسه اآن گفت راست , من رفتم چپ و بالعکس !!

حالا ابن پروسه داره با پکترچشمم انجام میشه , اون میگه چپ را نگاه کن , من راست را نگاه میکنم و بالعکس !! تا اینکه آخرین بار شکم دکتر و دیوارشدن سیبل های نگاه من , وقتی بهم گفت به شکم من نگاه کن , من وسط معاینه رو ویبره بودم و جلوی خندم را هرچقدرسعی مبکردم بگیرم , نمیشد که نمیشد , دکترهم هرچقدرمیگفت خانم تکون نخورید اصا امکان نداش بتونم خودمو کنترل کنم. فک کنم اگر بدکتر بگن کدوم مریضت را میخوای بکشی؟! با کمال میل من را نشون بده و باخونسردی من را بکشه . چون خیر سرم کلی منت تحصیلکردگیمم گذاشتم سرش و اونوقت جهت ها را هم قاتی میکنم :))

نظرات 1 + ارسال نظر
Sepanta شنبه 30 تیر 1397 ساعت 02:54

ع روی ویبره بودی

والا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.