اتاق عمل۱

یک یادداشت نوشته بودم در مورد اینکه دکترم شبیه نیکلاس کیج یا بقول من نیکلا کجه است که خب بنابه صلاحدید بلاگ اسکای حذف شده[!  ایشالا این حذف نشه :))

از روی نوشتههام فک کنم فهمیدین که معتقد به حجابم و چادری هستم. و حجابم کاملا اختیاری هستظ.حالا من کل زندگیم دوبار رفتم اتاق عمل وعین دوبار کل پایه های اسلام را روی زلزله ده ریشتری گذاشتم وخراب کردم .بعد هرکسیکه حجاب قبلی من را ندیده باورش نمیشه این منم با این ظاهر !!!   و عجیب ابنکه بسرعت مورد پسند واقع میشم:))

آقا ما رفنیم بریم عمل بک لباس بامزه و شلوار ک دادن با کلاه وگفتن لباسهات را عو ض کن !! لباس که چه عرض کنم ,آستینهاش تا آرنج من دوسانت پایین تر و شلوارم یک وجبو نیم بالای مچ پا !!! کلاه اتاق عمل هم که کلاگوشهای من را نمیگرفت اصا :)) بعدمنو بایک آقای پرستار و پروندم فرستادن اتاق عمل ,شونصد و هفتاد بارآقاهه اسکن از بالاتا پایین کرد و بعدم از رو پرونده اسممو خوند وگفت  ققنوس جون خوبی؟!  ما را میگی کپ کردیم و گفتیم داداچ ما پایه اسلام را لرزوندیم ,تو کلا خراب کردی رفت !! ققنوس جون را از کجا آوردی؟!! خلاصه پشت دراتاق عمل گفتن بشین پشت در منتظر , ما که نشستیم , دیدیم واااا خاکذلملاسمن فقطاینطوریه ,برا بقیه اندازس....

بقیشم بعدا میگم,اینم یواشکی نوشتم,فعلاممنوع الفعالبتم :))

نظرات 2 + ارسال نظر
Sepanta دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 03:13

خدا رو شکر بازم مراقبت کن که زودتر خوب شی

مغسی
روجفت چشام

Sepanta شنبه 30 تیر 1397 ساعت 02:56

ققنوس جون خوبی ؟ ادامه عمل چشم رو رفتی ؟ حالت چطوره ؟

قربونت, شکر بهترم , خیلی بهتر از اون اولا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.