از ماست که برماست!!

مسیری که همیشه سوار میشم تقریبا نزدبک دوتومن هزینه تاکسیشه  , اینباریک پنج تومنی دادم و منتظر بقیه پول که آقایی راننده یک دوتومنی و یک پونصدی گذاشتن کف دستم , آدمی نیستم که اهل اعتراض باشم و معمولا چشممو اینوقتها میبندم , ولی از اونجا که این چندوقته بد کفگیرم خورده به ته دیگ و ته دیگ را هم سه لایه سوراخ کرده و رد کرده , دیدم اینطوری نمیشه , گفتم ببخشید که یکمرتبه با چه منتی که انگار صدقه میده یک دویستی هم گذاشت کف دستم !!! دیگه حرصم دراومد و خیلی محترمانه گفتم آقا این مسیر دوتومنه نه سه تومن !! مسیر هر روزمن هم هست , با عصبانیتی بی حد گفت بده من اون هفتصد تومن را ! بهش دادم و منتظر نگاهش کردم که یک هزاری با حرص بمن داد و گفت همه چیز گرون شده ,بمن که رسیده نمیتونم گرون کنم؟!! میخواستم بگم , والا من را میلیاردر دبدی یا بچه پولدار یا از بزرگان که انتقام گرونی را از من میگیری ,والا من حقوقم یک ریال افزایش که نداشته هیچ , با بحث تعدیل نیرو هم روبرو هستیم و...

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

یکی از آشناها چندوقت پیش یک تصادف بد کرد , طوری که دوتا دندش شکسته , حالا اینوسط که ماشینش نابود شده هیچی , اونی که بهش زده هم فرار کرده . بدی قضبه اونجاس که فقط یک نفر آدم بوده که موبایل و سوییچش را داده دستش و درمقابل چشمهای حیرت زده و پراز دردش  که بخاطر دنده شکسته جابجا هم نمیتونسته بشه ,ضبط ماشین و هرچیزی که قابل تبدیل به پول بوده را دزدیدن و بردن !!! پیگیری ها هم نتیجه اش این بوده که شاکر باشید که فقط دزدی کردن و بلای بدتری به سرش نازل نکردن !!! داریم خدایی به کجا میریم؟!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
Sepanta شنبه 28 مهر 1397 ساعت 02:17

هر روز داریم بیشتر به عقب برمیگردیم

کاش فقط برگشت به عقب بود :نگران:

khatoon جمعه 27 مهر 1397 ساعت 18:25 http://khaterat-engineer.blogsky.com

سلام همشهری جانم
خوبی
در مورد قسمت اول مطلبتون بگم از آدمای فرصت طلب بیزارم آدمایی که فکر میکنن همه دنیا بهشون بدهکارند اینا هیچ وقت طعم خوشی رو نمیبینند

قسمت دوم هم داره نشون میده ما آدما داریم روز به روز بی رحم تر میشیم و شرافتمون برامون مهم نیست

سلام عزیزم , خپبی؟
درمورد اولی حقیقتا باهات موافقم
دومی هم , هعییی چی بگم , واقعا بی رحم شدیم و...

طیبه چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 19:39 http://almasezendegi.mihanblog.com

دقیقا
از ماست که بر ماست
و چقدر برای اون آشناتون متاسف شدم.
متاسفانه این چیزها هست و واقعیت داره
ای کاش هر کدوم به اندازه ی خودمون بتونیم کاری کنیم که دنیا جای قشنگ تر و امن تری بشه برای زندگی

سلام عزیزم
واقعا کاش بتونیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.