خوب باشید !

د و هفته مزخرفی را گذروندم , هنوزم اوضاع مثل قبل داغونه . تنها تفاوتش تو سرماخوردگی منه که حتی با اونهمه آمپول و قرص و دارو هنوز حالت تهوع و سرگیجه و چرک گلو و  تبم تغییری نکرده . تلگرام لعنتی چند روزه اصلا باز نمیکنه و هرکاری میکنم مثلا بالا میاد , ولی پیغامها را نشون نمیده .زندگی اینروزها روی سگش را داره نشون میده و اصلا دقت نداره تحمل من تقریبا تموم شده .خستم , ولی خوب میشم. امیدوارم خوب باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
Sepanta جمعه 2 آذر 1397 ساعت 02:28

Sepanta سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 20:22

انشاالله زودتر حالت خوب شه فکر کنم فست فود خونت اومده پایین که سرما خوردی

مغسی عزیزم
اره والا , گرون شده و کیفیت ها افتضاح اومده پایین , خیلی فست فود خونم افتضاح شده

khatoon سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 09:23 http://khaterat-engineer.blogsky.com

سلام مامانی خوشگلم خوبی ؟
بهتر نشدی ؟ اگه بهتر نشدی یه سوپی آبگوشت قنویتی چیزی واست درست کنم
تلگرام طلایی رو نصب کن لابد از اون فیلتریا داری برای همین نصب نمیشه

سلام دختر خوشگلم
نه ننه , کجا خوبم , رفتم پیش دکتر قبلی میگم حالم بدترشد که بهتر نشد میگه آنتی بیوتیکعات را نخوردی , گفتم والا برای اولین بار همه را خوردم , , میگه مسکنهات چی , گفتم نوچ نمیخورم , میگه پس خوب هم نمیشی
والا ننه ایپ طلا ملاها امنیت نداره , چو کنم

طیبه سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 04:28 http://almasezendegi.mihanblog.com

باشه قربونت برم شیر نخور
اصلا شبر اهه
من هم بدادا هستم درکت می کنم
ببین ساعت چنده من از درد بیدار شدم
حدود یک ساعت هست بیدارم از دردهای دهانی که به گوشام می زنه
و حتما کارت هم باید بری و حتما هم زیاده
پس همون چای کمرنگ رو رعایت کن .
راستی اگه می تونی قرص بخوری هر ۴ ساعت یک بار دوتا باهم قرص سرما حوردگی بخور.من خواهرم که بهیار بازنشسته است بهم گفت عمل کردم نتبجه عالی بود

فدات بشم عزیزم که منو درک میکنی
سرکار که یکسره فک من با صدای خروسک گرفته درحال جنبیدنه و ته فلاسک چایی را هم من درمیارم
رو جفت چشام , میخورم , دست به خاکستر بزنی طلا بشه خواهر

طیبه دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 17:12 http://almasezendegi.mihanblog.com

الهی دورت بگردم
تو هم ضعیفی بیشتر تو بدمت می مونه
می دونم همه چی بلدی این هم از من گوش بگیر بگیر،توچای کمرنگ و شیر گرم از دهنت نیفته
قد نیکان نیستی که کسی وادارت کنه
خودت ،خودت رو خیلی دوست داشته باش
و می دونی که سرماخوردگی خراست .بهش فحش بده راحت میشی.مواظب خواهرکت باش که ازت نگیره .ماسک ها رو بعد از استفاده دوساعت یه بار بنداز بذه عزیزم
معلومه که خوب میشی ققنوسکم.

خدا نکنه عشقم
متاسفانه بعد از دوره بلند مدت بیماری تابستونم بدنم بشدت ضعیف شده , بعد از اونجایی که خیلی دختر بد و ادایی هستم ,شیر که مطلقا دوست ندارم گرمش که دیگه اسمش را نبره
چایی هم رو جفت چشام میخورم
چشم عزیزم ماسک و بقبه را رعایت میکنم , دعا کن خوب بشم , خسته شدم خوب

آرش دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 00:39 http://mnevesht.blogsky.com

سرماخوردگی مرضیه که انگار باید فقط بگذره . حالا قرص و دارو این گذشتن رو کم میکنه فقط. ایشالا زودتر خوب شی

والا بی تربیت نمیدونم چرا بمن نمیگذره و مثل خرمن جلاغ مونده , اعصاب بمن نذاشته که

khatoon یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 18:26

آخی عزیزم ان شا الله بهتر باشی سرماخوردگی بی نهایت بیماری سختیه چون تمام اعضا و جوارح و اعصاب رو درگیر میکنه
تلگرام وقتی این مشکل رو پیدا میکنه تنها راهش حذف و نصب مجدده امتحان کن

واقعا روان آدم را تحت تاثیر منفی میزاره
حذف کردم , ولی نصب نمیشه:||

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.